top of page
  • Welke maat kies ik het beste?
    Babymaten beginnen officieel bij 50 (pasgeborene) en eindigen op 80 (ongeveer 1 jaar). De cijfers van de maten komen overeen met de lengte van de baby. Bijvoorbeeld een baby met maat 62 is ongeveer 57 à 62 cm lang. Is de baby groter of kleiner dan gemiddeld, kies dan een grotere of kleinere maat dan de aangegeven leeftijd. We hanteren de volgende maat per leeftijd.
  • Kan ik de producten fysiek bekijken of een fysieke winkel bezoeken?
    Laloukes is een volledige online webshop. Er is geen fysieke winkel die je kan bezoeken.
  • Kan ik een foto krijgen van het afgewerkte product?
    Kan je niet wachten tot het pakje in je brievenbus toekomt? Laat iets weten via info@laloukes.be en we mailen een foto van het gepersonaliseerde resultaat.
  • Hoe waarheidsgetrouw zijn de foto's?
    Alle foto's zijn genomen van daadwerkelijke creaties. Er werden geen bewerkingen gedaan met Photoshop of andere beeldbewerkingssoftware. Ook AI of andere data en algoritmes werden niet gebruikt. Opgelet, kleuren op het scherm kunnen afwijken van het daadwerkelijke (kledij)stuk. De instellingen van je toestel of het type beeldscherm kunnen invloed hebben op de weergaven van de kleuren. De stof of effecten in de bedrukking zijn moeilijk over te brengen in een foto, wat een vertekend beeld kan geven.
  • Hoe was ik het t-shirt of rompertje het best?
    Binnenstebuiten wassen op 30°C, liefst niet in de droger. Zo blijft je ontwerp lang mooi.
  • Kan ik de producten gewoon in de wasmachine doen?
    Voor textiel is wassen geen enkel probleem. Aanbevolen zorginstructies om het kledijstuk lang te laten meegaan: was het kledijstuk op 30°, wees zuinig met wasverzachter en steek het niet in de droogtrommel. De tekst niet strijken (oftewel binnenstebuiten keren oftewel enkel met bakpapier ertussen strijken).
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Je kan mij bereiken via: E-mail: info@laloukes.be Contactformulier sms of Whatsapp naar +32.479.90.89.97 We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
  • Hoe kan ik een artikel retourneren of omruilen?
    Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of omruilen, tenzij het om een gepersonaliseerd product gaat. Volg deze stappen om je retour te regelen: Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@laloukes.be Verpak het artikel goed en stuur het terug per post of lever het in bij een afgiftepunt. Retouradres: Laloukes Kortestraat 12 3545 Zelem Retourkosten zijn voor eigen rekening en het pakket moet een traceercode hebben. Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 7 dagen terug. Wil je een artikel ruilen? Geef dit dan aan bij je retourmelding. Heb je vragen? Neem contact met ons op via info@laloukes.be
  • Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren of omruilen?
    Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou worden gemaakt, kunnen deze niet worden geretourneerd of omgeruild, tenzij er sprake is van een productiefout of schade bij ontvangst.
  • Heb je nog een andere vraag?
    Stuur je vraag via info@laloukes.be en we nemen contact met je op.
  • Is de badcape geschikt voor pasgeborenen?
    Zeker! De badcape is heerlijk zacht en groot genoeg om een pasgeboren baby volledig in te wikkelen. Ook ideaal voor na het badje of zwemles.
  • Kan ik producten uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?
    Per bestelling kan je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Plaats elke bestelling apart of contacteer mij via info@laloukes.be.
  • Oops, een schrijffoutje bij het bestellen
    Gaf je een verkeerde naam door? Een schrijffoutje in de naam? Dat kan gebeuren. Als het wordt doorgegeven voor het maken van de bestelling, kan dit worden aangepast. Indien de bestelling al in productie is, kunnen we dit niet meer aanpassen. Heb je een foutje gemaakt? Neem contact op via info@laloukes.be
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
    Als je een fout hebt gemaakt in je bestelling of deze wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@laloukes.be. Als je bestelling nog niet in productie is genomen, kunnen we de wijzigingen doorvoeren of de bestelling annuleren.
  • Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
    We accepteren de volgende betaalmethoden: Bancontact Bankoverschrijving Credit Card Kies eenvoudig de gewenste betaalmethode bij het afrekenen.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
    Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail.
  • Hoeveel verzendkosten betaal ik?
    We bieden verschillende mogelijkheden om je pakje te laten leveren. Wanneer je ervoor kiest het pakket op te halen op Kortestraat 12 te Zelem, betaal je geen verzendingskosten. Voor 6.00 euro kan je het pakje laten toekomen in een pakjesautomaat van Bpost (je kan een locatie vinden via deze link). Voor 7.00 euro laten we je bestelling standaard leveren met Bpost op een adres naar keuze volledig onder eigen risico. Voor 1.50 euro extra kan je kiezen voor een verzending met garantie. Moest er iets mislopen tijdens de verzending, krijg je de bestelling en verzending terugbetaald door bpost.
  • ​Wat zijn de verzendkosten en levertijden?
    We bieden gratis verzending aan binnen België en Nederland. Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen geleverd. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Afhalen in Zelem is ook mogelijk op afspraak.
  • Hoeveel tijd moet ik rekenen voor de levering?
    Na ontvangst van de betaling verzenden we de bestelling binnen 1 à 3 dagen. Voor sommige producten kan het - afhankelijk van de voorraad en de drukte - oplopen tot 10 dagen. We proberen altijd om onze producten zo snel mogelijk te versturen. Een gepersonaliseerd, handgemaakt hebbedingetje vraagt wat tijd, wat een wachttijd met zich meebrengt. Voor de levering zijn we volledig afhankelijk van externe partner Bpost.
  • Kan ik mijn bestelling naar het buitenland versturen?
    Online ondersteunen we momenteel nog geen buitenlandse verzendingen. Neem even contact op via info@laloukes.be met vermelding van het buitenlandse adres en ik bekijk de mogelijkheden graag samen met je.
  • Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of incorrect is?
    Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via info@laloukes.be. We zorgen samen met jou voor een passende oplossing, zoals een vervanging of terugbetaling.
bottom of page